Recently added

2010.05.24. 22:47

Recently added – Nem rég hozzáadott…

Nem rég hozzá adtam a média listámhoz Keruactól  Az útat, majd a hétvégén megfejeltem a Gorillaztól a Plastic Beachcsel és a ma, végre valahára és azután, mikor a futárszolgálatot már kétszer felhívtuk és a szieszta időben mentem egy kört a bezárt SDA raktárba, ahol persze senki nem volt csak a 40 fok árnyékban, felvehettem a 2 hónapja, megjelenés előtt megrendelt Fantastischen Vier albumot a „Für dich immer noch Fanta Sie”-t. Este a láttam, hogy hozzáadták néhányan a facebook adatlapjukhoz a belgrádi versenyen készült fotókat és flasheltek Szerbia csodás autópályáján, ahol már oly sokan flasheltünk – nekem nem a tehenek, hanem a háború után, az út menti  kiégett autók adták a mai napig tartó flasht, de szerencsére változnak az idők.

Ha esetleg nem volt érthető az előző bekezdés:

1.       A hétvégén Belgrádban versenyeztek néhányan a klubból, főként ifi és serdülő korosztályból Belgrádban a rendes nemzetközin, amin már oly sok Danubiusos részt vett.

2.       A hétvégén kaptam meg a Gorillaz legújabb Plastic Beach című albumát, ami ideális muzsika egy hőséggel és párával teli nyári éjszakán a grillsütő mellett, a tetőn ropatni /mulatni az éjszakát – lévén itt vagy 30 fok van, nem megy légkondi és olyan pára van, hogy 1 óra alatt meg kellett innom innom másfél liter vizet a vizen.

3.       Megkaptam egy másik lemezt is (Fantastischen Vier: Für dich immer noch Fanta Sie), mely táptalajul szolgál mindig a gondolatok bőlére engedett tengeréhez és remélhetőleg újból elkapom a fonalat, mikor otthon pénteken vízre szállhatok, remélem egy négyesben vagy nyolcasban.

4.       Apropó négyes és nyolcas, remélem a kommentek közt valaki megáld egy rövid élmény beszámolóval a belgrádi versenyről, vagy fotó albummal. De ezen is túl már készül a…

...

Igazából csak annyit akartam írni, hogy hétvégén megyek haza és jó lenne evezni valamiben, otthon. Remélem, akinek olvasni a kell olvassa ezt és nem lép le mindenki a Balatonra.

Big up!

ui.: Sajnálatos hír, hogy kevesen vettetek részt a közgyűlésen (sajnos én sem), de ez mindenkinek tudnia kell, hogy egy fontos esemény és nem kell, hogy ennél bővebben szájbarágosabban írja le az ember, nem?

Varesében meg hasítottam… de legalább jövő héten is megyek majd :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dnhe2.blog.hu/api/trackback/id/tr682028892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

allianna 2010.05.25. 12:48:59

egy kicsit off (ezt így szokták mondani?), de ezt olvastam:
"A csütörtöki helyszínbejáráson pontosítottak sok részletet, így például azt, hová kerüljön a parti eredményjelző, valamint az időmérést végző Omega-központ, továbbá kijelölték a versenyiroda, a csapatvezetői értekezletek, valamint a helyi sajtóközpont helyét is a Marina hotelben."
www.mob.hu/engine.aspx?page=showcontent&content=len_ellenorzes_bp
...de akkor mire kell a PM ház nekik?

Orbán · dnhe2.blog.hu 2010.05.25. 22:15:32

@allianna: akkor úgy tűnik mégsem kell, de lehet, hogy már máshogy tervezik...személy szerint nem tudom, hogy mi a helyzet most, hogy sikerült 5 évre biztosítanunk a házat, de még biztos van néhány kör...kérdezd Ancit, Gergőt, Bálintot, Ibolyát...
süti beállítások módosítása