Che cosa singulo?

2010.09.24. 22:27

Hétvégén olasz bajnokság! 900-an leszünk, ifi-u23-felnőtt kategóriában. Már pihi van, Vandóval dublózunk is és persze a szkiff…

Így fejeztem be az előző bejegyzést…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….A következőt sajnos azzal kell, hogy kezdjem, csak dublóban indulok.

Hogy mért? Egészen egyszerű: a versenyen a dubló és a szkiff egymás utáni számok. Csapat vezetőim az ésszerűség mellett döntöttek és a 16 csapatos dublóban neveztek a 48 fős szkiff helyett, de aki ismer tudja, hogy érzem most magam!

Bár Csepi szerint is jól kezeltem, bár amolyan Orbánosan…A lényeg, hogy úgy tudtam meg, hogy nincs szkiff számomra, hogy megkérdeztem mikor lesznek holnap a versenyek. Ale a másod edző boldogan közölte is, holnap 11:55 dubló 2-es pálya.

Faja – és a szkiff (a singulo) ?

Milyen szkiff?

Hát szkiff!

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee… - ezt általában akkor mondják, amikor nem tudják mit mondjanak…

…na itt elkezdtem visszaszámolni 10-ről

A lényeg, hogy túl vagyok a vacsorán – és ha nem leszünk első négyben nagyon szomorú leszek (na jó, majd ésszerűen kezelem a dolgot)…

A versenyről , majd töltök fel képeket, mert érdemes látni.

De azért inkább szkiffeltem volna.

:(

A bejegyzés trackback címe:

https://dnhe2.blog.hu/api/trackback/id/tr132321358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IMATE 2010.09.26. 10:30:00

Sziasztok,
lehet drukkolni Gergőnek, aki tegnap bejutott a döntőbe 2x-ben az olasz bajnokságon. Futamukban 2. helyen értek célba. Remélem jól sikerült kiolvasnom tegnap este az olasz szövetség honlapján ezt a hirt, s gondoltam megosztom a DNHE népes táborával!
üdv.
I

allianna 2010.09.27. 11:13:21

No, hogy sikerült?
A héten írok valami vidámat az EB-ről, kedvet kaptam hozzá a beszámolóidtól...

Orbán · dnhe2.blog.hu 2010.09.27. 23:31:40

Már készül a hétvégi, de még le kell írni szépen :)

allianna 2010.09.28. 14:44:35

szépen nehéz lesz, mert hallottam Csepitől, hogy mérges voltál a RAI katamaránra, főleg annak hullámaira...sajnálom...azért gratulálok a helyezéshez a világszínvonalú mezőnyben

Orbán · dnhe2.blog.hu 2010.09.28. 23:23:36

Kezdek ezzel is csúszni, de majd reggel!
süti beállítások módosítása