Miközben Gergő az újonnan vásárolt helikopterével játszik, küzd, próbál, kanyarog és Csepi a boltba indul, kint Boston felett elköszön a nap. Nem sokára indulunk vacsorázni, szokás szerint kérdés, hogy hova, merre, első körben a Hotel Sornesta-ba indulunk, ahol délben sikerült először a messzi Amerikában egy normálist ennünk.

A mai napot kellemesen Kellogs Corn Flakesszel, Cheriosszal és Férfi u23as díjkiosztóval kezdtük, amint Simon Béla épp átvette az aranyérmet.  Néhány futam, olvasgatás, reggeli és miután Csepi túl volt minden rövidebb és hosszabb dolgán, lementünk edzeni a szálloda business centerének egyik termébe, ahol beállítottak számunkra és társaink számára mintegy 10 ergométert, egy mérleget és  a skierget. Papa (Gergő) mindeközben elment kocogni a Charles mellett és el is ért a Harward egyik csónakházáig.

Mivel már az összes gépre beírta magát valaki, úgy éreztem, hogy 4 km sífutással vagyis skiergezéssel melegítek. Nem igazán tudom megítélni, hogy mennyire megfelelője ez a masina a sífutásnak, mivel sajnos lábat nem lehet használni, de annyira biztos, mint az ergo az evezésnek. Egy kis mókázás után Csepi mellett én is elkezdtem ergozni. Semmi extra csak a már két hete megszokott adag. A teremben nagyrészt 38-48 közti fitness mániások voltak egy-két evezős mellett (a CRASH-B nagy részét „amatőrök adják, akik több kvalifikációs versenyen vettek részt az elmúlt hónapokban). Edzés végén vettük csak észre, hogy a teremben az öreg Ebesen és egyik dán haverja tolta mögöttünk, bőszen. Ekkor érkezett Anna is, aki felhívta figyelmünket, hogy délben közös ebéd és megnyitó lesz a szomszéd szállodában. (Ez a Hotel Sonesta, amivel a bejegyzés kezdődött).

A Sonestában találkoztam az öreg Vando-val, aki nagyban edzett ebéd helyett (Grande!). Az ebéd maga a szálloda nagytermében volt, ahol már ott volt Anna mellett Varga Tomi is. Így együtt ebédelhetett a magyar csapat. A teremben ott voltak rengetegen a világ élvonalából. Kiemelték a mi Annánkat és Tominkat is, szóval magyarok szíve dobogj keményen, mikor ilyet olvasol. A legfontosabbak még: Eskild Ebbeson (4 olimpic games), Julia Levina (3 olimpic games), Stephenson (Mr 5:59). A németek 21 a dánok 19 sportolója, Anglia 34 sportolója mellett Magyarország 4 (5. Neinstein Ádám) versenyzőt indít. Németek között – sajnos a neveket nem mindig tudom, de csak megbocsájtjátok – itt van a tavalyi vb döntős szkiffes (Rocher), a világbajnok ks négyes egyik tagja, a görögök női könnyűsúlyú világbajnok dublója (Giazitzdou és Tsiavou), az észtek vb 3. és európabajnok férfi dublója (Raja és Taimso). Ebensent a bemutató legvégére hagyták, és komoly felkonferálást követően a tribünre szólították, ahol miután a konferanszié a korát méltatta, csak annyit mondott: „See you guys here in the next 10-20-30 years” (Találkozunk a következő 10-20-30 évben is ugyan itt!). A korát nem csoda, hogy méltatták, hiszen ’96 óta 4 ks olimpia dobogóból háromszor a legfelső fokon állhatott, míg a negyediken 3. lett a dán ks négyes tagjaként.

A megnyitón, a szervezők külön kiemelték az adaptív versenyszámokban indulókat és köztük szereplő 9 veteránt is (mikor ezt olvassátok gondolkozzatok el egy kicsit, az egyik mellettem ült, tolószéken az airforce és a us army volt felvarrva). Többen érmesek voltak az előző paralimpián. A versenyt megelőzően 21 regionális CRASH-B regattát tartottak, amelyek 3 világ csúcs született az egyik női ks-ben 6:54-gyel – erre a hölgyre Anna is kiváncsi, sajnos a nevét nem tudtam feljegyezni – 75 és 85 éves kategóriában. Az utóbbi számban induló öregúr a verseny legöregebb indulója. Érdekesség, hogy lesz külön kormányosoknak rendezett verseny. Kb. 1800 amerikai nevezett a versenyre.

Ebéd után elbeszélgettünk az ergo OBról (gratula mindenkinek, különösen a Danubiusosoknak (persze elsősorban Rárónak - Grande) és a volt Danubiusosnak (persze elsősorban Szekérnek;) – troppo Grande)) és a magyar evezés megváltásáról, majd felmentünk Anna körpanorámás apartmanjába.

A délutánt pihenéssel illetve buszjegy vásárlással töltöttük, este meg befizettük magunkat a szálloda éttermébe – hogy legalább egyszer viszony4lag biztosabban jót együnk.

…Holnap, ki tudja holnap…

Képek itt:

2http://www.rowing.hu/gallery/diapo.php?cat=124&expand=1,122

"Train for something!" - Edz valamiért!"

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nar bo 2010.02.14. 14:30:19

Látom, sikerült a beilleszkedés.Kezd érdekes lenni a világbajnokság! Gyűjtsétek az erőt! narbo

Orbán · dnhe2.blog.hu 2010.02.14. 15:47:01

Már készülödés van, pakolás, aztán indulunk a helyszínre...
Anna, Csepi, Tomi este kilenc körül, én este f10 körül húzom magyar idő szerint.

L.Vercsi 2010.02.14. 18:04:43

Hajrá fiúk-lány(ok)!!! :)

menyka 2010.02.18. 20:31:14

Hát Gratulálok mindenkinek!
Hé Józsi Nagyon vad a séród!
Ez már kicsit tumács digó, nem baj én is ilyet gyűrök...höhöhő!