Tegnap, technikai hiba miatt lemaradtak néhányan a listáról. Kérlek titeket figyelmesen olvassátok ezt is.:

Kimaradt jelöltek: Rózsa Bálint, Zarándy Bea, Ligeti Zsolt, Orbán Gergely

 

Zarándy Beáta

Szül. év 1978

Munkahely / beosztás / foglalkozás Szabadúszó fordító

Szakmai háttér (röviden) Angol és portugál szakfordító

Iskolai végzettség Szent István Egyetem, Környezetgazdálkodási szak, szakfordító szak

Nyelvismeret Angol, Portugál felsőfok, német társalgási szint

 Sportolói /evezős múlt 1991 óta a Danubius versenyzője, sokszoros országos bajnok, Junior VB 3. ill. 7. hely 4x-ban, Egyetemi VB 6. hely, 2-szer, 4- -ben

Kötődés a Danubius Nemzeti Hajós Egylethez  17 éve itt evezek, elnökségi tag vagyok ….óta

Miben gondolja segíteni az elnökség ill. az egylet munkáját? (pár szóban)

Mint eddig, a mindennapi, operatív feladatokban tudnám kivenni a részem + külföldi versenyek (egyetemi és egyéb meghívásos rendezvények) szervezése. Mivel hamarosan gyermekem születik, az elkövetkező hónapokra semmit sem ígérhetek….

   

Orbán Gergely József

 

Szül. év: 1983

Munkahely / beosztás / foglalkozás:

 MOL Nyrt. / törzskar gyakornok munkatárs/ közgazdász

Szakmai háttér röviden:

Magyarország legnagyobb vállalatánál foglalkozom társaságirányítási kérdésekkel, munkáim során a vállalat internnacionalizálódását segítő struktúra kialakításával foglalkozom.

Iskolai végzettség:

2007. Budapesti Corvinus Egyetem – Gazdálkodástudományi szakos, vezetés és szervezés főszakirányos okleveles közgazdász

Nyelvismeret: angol – felsőfokú , német - felsőfokú

 Sportolói /evezős múlt:

 1997. óta versenyszerű evezés, 1x magyarbajnok, 2x új-zélandi bajnok, 2003-2007 férfi normálsúlyú válogatott kerettag, tengeri evezős vb 7. helyezett, Európa Bajnokság 8. helyezett.

Kötődés a Danubius Nemzeti Hajós Egylethez:

2001. óta vagyok az egyesület tagja, korábban a ESZTEHE kereteiben evezetem. Aktívan részt veszek a közösség életében, jól érzem magam az egyletben, második otthonomnak tekintem. Sportoláson kívül szabadidőm jelentős részét az evezéssel kapcsolatosan töltöm.

Miben gondolja segíteni az elnökség ill. az egylet munkáját? (pár szóban)

Munkám középpontjában a klub vezetése és a versenyzők közti kapcsolattartás áll, a versenyzők igényeinek, szükségleteinek közvetítése a klub vezetése felé. Az egylet jövőjét befolyásoló kérdések, ötletek felvetése, a gazdasági helyzet javítása, lehetőségek teremtése a célom.

A további lista: http://dnhe2.blog.hu/2008/04/28/kozgyules_2008_2008_aprilis_30

 

Rózsa Bálint

Szül. Év: 1977

Munkahely / beosztás / foglalkozás:

-Robaj Tax Adótanácsadó Könyvelı Bt – adótanácsadó (Ügyviteli programokat írok, könyvelési és

adózási problémákkal dolgozom)

-Quintilis koncertszervezı Kft – ügyvezetı (koncerteket, rendezvényeket szervezek, pályázati-,

szponzor-támogatásokat keresek hozzájuk, sajtótámogatást szervezek)

Szakmai háttér (röviden)

-Tesco Global Áruházak – Üzleti elemzı (a beszerzési igazgató elemzıjeként 180Mrd-os forgalom és

20 beszerzı munkájának jellemzéséhez terveztem, programoztam riportokat)

Iskolai végzettség

-Külkereskedelmi Fıiskola (logisztika szakirány)

Nyelvismeret –angol –német –francia -(orosz)

Sportolói /evezıs múlt

Nem vagyok versenyzı. Hobbievezıs vagyok. A hobbisok jelöltek az elnökségbe is. Amikor nem ide jártam akkor is jártam vízre, a Római partról mentünk ki kielboatban, skiffben (palánkos ), kenuval.

Kötıdés a Danubius Nemzeti Hajós Egylethez

-régi Hajósegyleti család. Itt evezett a dédapám és a bátyja (Szandtner Gyula, Szandtner Béla), a nagyapám és a bátyja (Szandtner Egon, Szandtner Károly) és még sokan.Közülük többen vállaltak társadalmi tisztséget is. Szandtner Béla például pénztáros volt, Szandtner Egon tiszteletbeli alelnök.

-én is eveztem itt korábban két alkalommal. A kezdetek kezdetén, amikor még csak a kis ház volt meg és az uszoda oldalában öltöztünk a kondi az uszoda belsejében volt (Szabó Károly idején) 91-92-ben,. Illetve késıbb 95-96-ban is (Lopez).

Miben gondolja segíteni az elnökség ill. az egylet munkáját? (pár szóban)

-Rendezvényszervezésben van felhasználható tapasztalatom

-Pályázatírásban tudok közremőködni

-Adózási problémákban tudok tanácsot, ötletet adni

-Szívesen résztvennék nemzetközi kapcsolatok építésében.

-Sajtómegjelenéseket tudok esetleg szerezni

Ligeti Zsolt

 

Születtem: 1969.  

Iskolai végzettségem:

 BME Gépészmérnöki Karán végeztem, mint okleveles gépészmérnök

Jelenlegi munkahelyem:

Jelenleg a BGT Hungaria Környezettechnológiai Kft. -nél dolgozom. Ez a Kft. egy nemzetközi szakértői irodahálózat magyar (budapesti) irodája. Az iroda elsősorban a felszín alatti környezetvédelmi problémákhoz kapcsolódó szakértési és tanácsadási feladatokat lát el.

Az irodában mint környezetvédelmi szakértő és tanácsadó tevékenykedem projekt vezetői munkakörben.

Szakmai háttér:

Elsősorban környezetvédelmi kármentesítő rendszerek tervezése és optimalizálása a feladatköröm. Ezen kívül különböző ipari és mezőgazdasági cégek környezetvédelmi auditjait szoktam végezni.

Korábbi munkahelyeimen gyárak víztisztító rendszereinek és egyéb vegyipari rendszerek tervezésében vettem részt.  

Nyelvismeret: Angol középfokú nyelvvizsgával rendelkezem

Sportolói /evezős múlt:

9 éven keresztül (16 éves koromig) versenyszerűen úsztam. Ezt követően is rendszeresen sportoltam különböző egyesületekben.

Az evezés mindig is azok közé a sportok közé tartozott melyeket nagyon szívesen kipróbáltam volna. Sajnos a versenyzésből „kiöregedtem” mire megtaláltam a megfelelő evezési formát és egyesületet. 

Kötődés a Danubius Nemzeti Hajós Egylethez:

Nyolc éve kezdtem el evezni. Ez ügyben több helyre is telefonáltam, de gyakorlatilag csak a DNHE akceptálta, hogy harmincas éveimben szeretnék evezni tanulni. Nagyon segítőkészen fogadtak, és az első lépésektől segítettek.

Az Egylet segítőkész és baráti hangulata nagyon megtetszett, ezért már a második evezős évadomban jelentkeztem tagnak. Azt követő évben pedig meghívtak az elnökségbe, hogy a „Hobby”-s vagy túra evezősöket fogjam össze és képviseljem őket az elnökségi munka során.

Az elnökség ill. az egylet munkájában való részvétel:

A túra vagy „hobby” evezősök tevékenységének összefogását ás koordinálását végezném. Az evezni éppen megtanult tagokat szeretném összefogni, és egymással valamint a többi „rutinos” túraevezőssel összeismertetni. A túraevezősök kéréseit és igényeit szeretném az egylet felé és viszont közvetíteni.

Az egylet különböző rendezvényeire a túraevezősök társadalmi munkáját és segítségét fognám össze és szervezném meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://dnhe2.blog.hu/api/trackback/id/tr61446447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása