Új évet köszüntünk ismét, és mivel már közeledik január vége ismét szoríthatunk Dr. Alliquander Annáért, aki Amszterdamba utazott, az ismét megrendezésre kerülő ergoheadre, ahol 6000 méteren áll rajthoz és reméljük nem talál legyőzőre és megdönti saját csúcsát! - Szóval mindenki szorítson érte és nem utolsósorban Varga Tomiért (Démász-Baja), aki idén csatlakozott a "magyar csapathoz". Hajrá!

 

ui.: remélem tetszik az új design (thx Bali-Oz)

A bejegyzés trackback címe:

https://dnhe2.blog.hu/api/trackback/id/tr83303912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ursula 2008.01.20. 12:30:01


HAJRÁ ANNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

attila 2008.01.20. 17:18:32

Örülök, hogy ezt írhatom, ANNA NYERT Amszterdamban!
Bár pontos részleteket még nem tudok, ezt mindenképpen közhírré kellett tenem.

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.20. 17:37:26

Időt nem tusz, hogy mennyivel? Mert annyira még nem vagyunk információs társadalom, hogy minden fent legyen a neten... :)

ráró 2008.01.20. 18:53:07

helo!
az biztos hogy világcsúccsal!(erzsi info)

attila 2008.01.20. 20:09:25

Csak annyit tudok, az Anna anyukájától, hogy idén nem 6000 volt, hanem 20 perc, azaz ki jut messzebbre, de remélem ma még tudok majd többet.

attila 2008.01.20. 20:23:30

ANNA:5405m, ez az új világcsúcs 20'-en.
Juliane Rasmussen:5382m(a korábbi győztes)
amstelroei.nl/site/images/foto/documenten/uitslagen2008.xls

attila 2008.01.20. 20:35:38

Elnézést csak nem találtam.
Haller Ákos:6133m(a verseny legjobb ideje), Vaga Tomi nem indult betegség miatt(ha jól tudom).

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.21. 11:34:25

Ez sajnos nem élete ergo eredménye... (kb.:1:38/500)

Ursula 2008.01.21. 21:37:00

váó! nagyon gratulálok neked Anna! fantasztikus voltál! ezért jutalomból nem kell neked lehőúzni a csütörtöki felmérőt :)
Ancinak: Ali Anna az Erszi embere...

Ákos meg ennyivel jobb, hogy nem élete csúcsával is tudott nyerni. neki is gratula!

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.22. 13:26:32

www.concept2.com/sranking03/rankings.asp

A concept2 ergo csúcsainak oldala. Ez kb. tartalmaz mindenkit, aki számít, de valószínű, hogy van, aki nem tette fel az eredményeit...

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.22. 13:31:33

www.concept2.com/us/training/records/all_records.asp

ez a link kell nem az előző, ezek a csúcsok, de nem teljesen pontosak

ráró 2008.01.22. 18:17:32

ha jobban megnézitek a 6000m ks-t,
én is ot vagyok ám:))

allianna 2008.01.22. 22:09:19

Jaj, nagyon köszönöm kedves soraitokat, képzelhetitek hogy éreztem magam az első csapás után, amikor világos lett számomra, hogy valójában nem 6000-t kell húznom, hanem 20 percet. Az agyam elkezdett kattogni, csikorogtak a fogaskerekek és azt az eredményt adták ki, hogy hülye barom vagyok, de azért próbáljam egy kicsit keményebben mint a legjobb hatezrem és akkor talán sikerül megjavítanom, az általam ismeretlen értékű csúcsot, no meg megverni Juliát, a dán lányt. Hát ez hál'Istennek sikerült 6 méterrel, de asszem, hogy ebben nem a matek tudásom segített, hanem a Pakó család és Réka Megapowert tartalmazó sms-e. És hogy hány egész rózsafűzér jött ki az elimádkozott tizedekből, arra csak a nagymamám tudná megmondani a pontos választ. További bizalmas információkkal nem szolgálhatok, de sokaknak sokat, senkit ki nem hagyva, és elfelejtve, messze jövendővel, no meg az Erzsi, szóval a többit majd levélben, ahogy Jocha Károly mondaná... Üdv. mindenkinek: Anna

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.23. 09:31:52

Asszem az utolsó mondatot nem értettem...

Boris 2008.01.23. 12:05:22

Anna, rengeteget gondoltam rád és szurkoltam, de való igaz, nem küldtem semmi féle megapóvert meg Pakónak sem születtem... (Elnézést mindenkitől..)
De a lényeg, hogy nyertél és fantasztikus vagy, főleg, hogy 6000 méterre készültél és a tény,amit ott tudtál meg hogy idén 20 p a versenyidő nem, hogy visszavetett, hanem úgy tűnik még előnyt is jelentett a teljesítményedben! SZÍVBŐL GRATULÁLOK! Nagyon -nagyon örülök neked! Jó pihenést!
Ursula/Orsi: Nem értem, a mondatot, hogy Anci: Anna az Erzsi embere... Fűznél hozzá magyarázatot?

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.23. 12:11:59

Akkor most mindenkit megkérek, hogy jól gondolja mit ír a másiknak.

Boris 2008.01.23. 12:26:57

Szeretlek Gergő..:))

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.23. 12:29:28

Na ezt most majdnem kimoderáltam... :)

Boris 2008.01.23. 12:35:37

Pedig nagyon végiggondoltam....))
Amúgy lemerültem, és amúgy nem teljesen értek veled egyet. Egyáltalán nem is értem a problémádat!

allianna 2008.01.23. 14:19:22

Gergő! Nemkeemindent érteni.
Valami olyasmire gondoltam, hogy milyen különösen épül fel pl. egy 20 perc. Szóval itten van a 257 W teljesítmény (hol vagyok egy hajszárítóhoz képest?), ebből 220-230 W, ami a csupasz edzésmunkának köszönhető, e fölötti wattok mindegyikének külön gazdája van, nekik mondtam köszönetet ilyen furmányosan. Egyébként Te is „watt-gazda” vagy a közösségépítő szellemiséged, elszántságod miatt; de a Bori is az a segítőkészsége, agilitása miatt; a Péter is az, amikor a 6x2000m-es edzésem közben gyakran túlságosan féltem magam, bejön az „ergo-szalonba” vidáman rám ordítva üdvözöl és neki lát az aznapi ergo edzésének; az Ági is az amikor együttérzően rám néz valami terhelés után, vagy amikor szinte már szempillantásomból érti, hogy „kérlek kapcsold le a lámpát, mert nem bírok tovább egy percet sem a neon fényben; az összes hajnalban járó evezős az, aki kedvet csinál a korai keléshez; Kiss Manyi is az amikor rázendít Latyival, hogy csak a szádat, a szádat..; az Atti is az aki egyedüliként a Földön képes arra, hogy 30-as tempómnál, ergózás közben az MP3-lejátszóm általam röppályára índított fülhallgatóját visszahelyezze a fülembe, és akkor hozzon nekem mákos kiflit edzés után, amikor a leges-legjobban mákos kiflit ennék edzés után; no és ez az, hogy akkor még nem beszéltem, a Beáról aki Líbiából hozott nekem teve szagú, erőt adó csoda szappant; a Krisztáról, aki mindig narancs illatot varázsol az öltözőbe; a Buday Annáról, aki a Nagyvárad téren különböző édességeket rejt el a kerékpáromon, így okozva meglepetést nekem a munka végeztével; a Gabiról aki bíztató elektronikus levelek hadával áraszt el; a Dödiről aki szerintem nagy szakmai kíhívásnak fogja fel, hogy megtanítson evezni (mert az is); az Erzsi, ő meg a kovász. És még milyen rengeteg embert nem is említettem, pedig ők is milyen fontos „watt-gazdák”!
Szóval, ha ezeket összeadom, sokkal jobbat kellett volna húznom…

mumus19 · http://mumus19 2008.01.23. 21:17:07

sziasztok!!!
sajnos személyesen még nem tudtam átadni, de nagyon gratulálok Anna!!! :) annyira jó, úgy örültünk mikor megtudtuk!!! :)
és azt hiszem ilyenkor, amikor tök büszkék lehetünk Annára nem a személyes ellentéteknek kellene előjönnie, Bori...(ezt nem hagyhatom szó nélkül, mivel a családomról van szó, bocsánat mindenkitől!!!) csak ez kicsit már vérlázító nekem...
de ezt sem itt kellene leírnom, tudom és bocsánat!

A lényeg: hogy nagyon gratulálok mégegyszer Neked, Anna(és még párszor fogok is:) ), aaaanyira ügyes vagy!!! :)
puszi!!! mumuska

Ursula 2008.01.23. 21:34:53

oké, akkor megmagyarázom. először is én nagyon átgondoltam, mielőtt azt a kommentemet írtam (az más kérdés, hogy gépelés közben kapkodtam és félrenyomtam néhány betűt). szerintem aki ott volt a dekes karácsonyon, az tudja miről van szó. csak pont a napokban gondolkodtam el azon, hogy az nem igaz, hogy a lányok annyival gyengébben szerepeltek volna, mint régebben. az valós, hogy mi ifiben nem mentünk vmi fényesen, de mégis csak jobb eredményeket értünk el, mint a velünk egykorú dekes srácok. nem beszélve a felnőtt lányokról, kik amiben csak lehetett, szinte mindent megnyertek. büszkeséggel tölt el, mikor látom a falra kitett képeket, hogy volt egy nagyon jó ks fiú nyolcas és a mosolygós fiúk között ott térdel az én kedvesem, de szerintem Ali Anna bravúros győzelme, a Beáék, Rékáék és még sok másik lány csapatok eredménye (és persze a többi dekes eredmények)se kevésbé értéktelen és azokban is rengeteg munka van (edzői is!).
az Erzsi szerintem minden tőle telhetőt megtett értünk és a mai napig megtesz. de lássuk be, egyszerűen emberfeletti az, amit csinál. hogy helyt áll, mint családanya, mint tanár (ráadásul ofő) és mint edző. sajnos egy nap neki is csak 24 órából áll és ő is ember. annyi dolog mellett nem rendkívüli az, ha dolgokat elfelejt és nem tud mindig mindenben 100%-an benne lenni. arról nem ő tehet (és most vegyük az ifi lányok esetét, vagyis minket), hogy sokunk érettségire készült és igenis fontosabbnak tartotta a tanulást, mint az edzést (az már megint más tészta, hogy a szervezőképességünk sincs a toppon, mert van, ki ezt megtudja csinálni), hogy szegény Barbival az történt, ami (ezért elismerés is jár mind a Mumusnak, mind az Erzsinek, hogy sikerült a nullából egy jó kondiba kerülni), hogy volt, ki lustaságból (vagy egyébb okból) napokig le se ment (s itt a kérdés: hogy vegye rá az illetőt, hogy járjon edzeni, de ne kedvtelenítse el?), vagy ha le is került, nem azt, nem úgy csináta az edzést, hogy az hatásos legyen és arról meg pláne nem tehet az Erzsi, hogy én a mai napig nem tudtam magam túltenni a kudarcaimon. és szerintem tőlünk is meg lehetett volna kérdezni: -mindent megtettünk azért, hogy sikeresek legyünk? úgy edzettünk, ettünk, pihentünk, gondolkodtunk, hogy az a hajó hajtását segítse? válaszom többnyire igen, de nem eléggé! talán a csapatért le kellett volna mondanunk bizonyos egyéni ambicíokról is. hogyan is gondolhattuk, hogy négypárban megnyerjük az ob-t, mikor nem is hittünk benne és nem is készültünk rá! persze, modtuk egymásnak, hogy mi évek óta és stb. de szerintem, most őszintén, egyikünk se hitt benne, hogy ez így is lesz. az, hogy mi nagyon el lettünk picsázva nem teljesen minősíti az Erzsi munkáját, de néhányan nem látják a fától az erdőt. Erzsi volt, hogy kiment velünk dublóban, négypárban stb. de szerintem nem fikázni kéne őt, hanem segíteni és ez másik edzőkre, dolgozókra, versenyzőkre is vonatkozik, hiszen egy klubba járunk le (szabadidőnk nagy részét ott töltjük) és szerintem az lenne a jó, hogy nem csak az jelentené, hogy együtt vagyunk, hogy dekes versenyzőként könyvelnek el minkent (mert az van a kékkönyvbe írva), hanem egymást segítjük és foglalkozunk egymással. én azért is mentem el egy időre, mert nem akartam egy olyan légkörben lenni, ahol csak acsarkodnak egymásra s másokat kibeszélnek a háta mögött.
s most utólag szeretnék én bocsánatot kérni az Erzsitől, hogy a sikertelenségeim okát benne kerestem. restellem magam, hogy csak most láttam be, hogy igazából rajtam bukott meg az egész és végül is nem várhattam el egy embertől, hogy csak velem foglalkozzon, mikor rajtam kívül legalább egytucat lélek jár(t) le.
remélem senkit se bántottam meg, mert nem ez volt a célom. mindenki lássa meg másban az embert és tartsunk össze!

Ursula 2008.01.23. 21:39:26

...és nagyon örüljünk Anna eredményének és a többi sikernek is!!!

vercsi 2008.01.24. 09:31:11

Én személy szerint tényleg hittem benne.Persze utólag visszagondolva ez jó nagy optimizmusra,rossz helyzetfelmérésre,és netán naivitásra is vall.
De azt hiszem tök fölösleges ezen jajjgatnunk,(pláne szegény négyünkön kívüli olvasók untatására:) ), elmúlt,jön majd másik OB.
Anna ezúton is gratulálok! Ügyi voltál:)

Boris 2008.01.27. 13:59:41

Mumus! Egyszerűen komolyan nem értem miről beszélsz! Őszintén. Vérlázító személyes ellentétek? Esetleg van valami amiről én nem értesültem? Sajnálom ha így van, biztosan valamit félreértettél. Ha viszont nektek valami gondotok van,az csak bennetek merült fel, ha fontos, beszéljük meg.Senki nem bántotta a családodat, a kiállásod értük becsülendő, de értelmezhetetlen részemről. Ledöbbentettél. Sőt! nagyon kedvellek mindannyiotokat és ezt azt hiszen igen sokszor ki is fejeztem, Ha nem így lenne nem is foglalkoznék veletek, nem így van Mumus?
Orsi: Nagyon szép amit leírtál és nagyon átgondolt, éretté váló személyiségre val. Szerintem ezeket a dolgokat senki nem vonja kétségbe? De én ott voltam a dekkes karácsonyon és egyáltalán nem tapasztaltam semmi olyat ami ennek ellentetjére val. Kérném, hogy írd le, de szerintem nem ez a lényeg. A lényeg, hogy Te/Ti/Mi hogyan gondolkodunk, nem? Viszont inkább arról kéne beszélni, hogy hogyan lesz NS, NI8+, NS és NI 4x, 4- és egyáltalán a NF csapatokon kívül bármi is! Bár én mostanság keveset vagyok lent, nem vagyok napra készen tájékozott, de bizom benne, hogy a helyzet megváltozott és "nők tömegei" lepik el a kis öltözőnket. Bzíom benne, hogy sokatokkal találkozom a helyifutóversenyen és az ergoOB-n. Sikeres felkészülést! Anna még1x gratulálok!

Domonkos Anna 2008.01.28. 09:39:41

KedvesOrsi, Ali ANNA. Vercsi
Én abszolút megértettem agondolataidat/ ez Orsinak szól/ és őszintén örültem annak, hogy leírtad.Szeretném, ha tudnátok, senkit,sem a lányokat sem az edzőjüket nem akartam megbántani.Azt azonban Ti is érzitek, hogy összességben több van Bennetek , mint ammennyi az idén(2007) kijött.Ennek persze ezernyi oka van, és ha ilyen reálisan néztek szembe a dolgokkal, mint a Te mostani szövegedből kiderül, és ha akarjátok a jó eredményt,na meg mindent meg is tesztek érte, akkor sikerülni fog!bESZLJÜNK RÓLA, HOGY MIT TDOK SEGÍTEN A "HIVATALOS" MUNKÁMON TÚL IS.A lényeg, hogy csak előre nézzetek, ahogy VERCSI ÍRTA...Jön majd másik OB!A.Anna teljesítményét, Személyiségét és hozzáállását érdemes példának tekinteni!
KedvesAnna!ezúton is gratulálok, nemcsak az eredményedhez,hanem a wattos gndolataidhoz is,Szaper vagy!!! HAJRÁ LÁNYOK!!!!DRUKKOLOK ANCI,

allianna 2008.01.28. 13:15:03

Köszönöm Anci. Nagyon örülök kedves soraidnak. Nem szeretném, hogy úgy tűnjön, hogy udvariaskodom stb., de nagyon sokat köszönhet a klub és én is Neked. A DNHE egyszerűen nem létezne, én meg valószínűleg rögtön ellettem volna küldve bármely másik evezős klubból akkor még (bár most se valami...)nagyon alacsony növésem és (akkor még...)véznaságom miatt, de Te (no meg a Péter) 89 óta ugyanolyan kedvességgel üdvözölsz, és bíztatsz, ahogy azon a miniszkiffes díjátadáson is látszik a fotón. És a versenyzői pályafutásodról is kéne tartani egy klubdélutánt, hogy tudják a mai kicsik, hogy micsoda evezőssel állnak szemben!
Egyébként, ha valamit nagyon-nagyon, tűzön-vízen, igazán, hittel, akarattal, lelkesedéssel, boldogan, tiszta szívből... az sikerül, úgyhogy szerintem is hajrá csajok (meg fiúk)! Szép napot, üdv.: Anna

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.28. 15:12:18

Annának szeretettel átadnám a "legtöbbet kommentező" tiszteletbeli díjat. És ezúton is kérnék mindenkit, aki érez magában annyit, hogy papírra vesse gondalatait (mondjuk az oldalon található témakörökben) annak a segítségét szívesen fogadom: írás, fordítás, fényképezés, oldaltervezés témában.

allianna 2008.01.29. 12:30:04

Köszönöööőőőm! Mondjuk én nem a versenyszférában dolgozom...akad pár üres órám, minden percben. Fordítva. Üdv.mkinek

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.29. 12:33:29

Aha!, a versenyszféra mi? kibújt a zsák a szögből, fordítva...A fisa cikkről, ezeknek vezetett 1000ig egy u23as ks, mi meg itt vesződünk a 20 perces 6k val...

allianna 2008.01.29. 14:22:01

Majd, ha kétezerig vezet,arra varrok gombot, meg mondom, hogy fapapucs. Persze Neki drukkolok, nem a két Megatron-nak.

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.29. 14:54:20

Csakis optimus prime, vagy bumble bee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bár nekem a dinobotok az alap

allianna 2008.01.29. 15:39:58

Attilával konzultálj, az erő vele van, nekem ez kínai.

ráró 2008.01.29. 20:28:10

hát ez van Gergő!ks-ek ütik a normálokat:)

Ádám 2008.01.29. 23:34:50

volt felmérő a danubiusban? fiuk, lányok? kiemelkedő eredmények?
Itt nem tudom, mikor lesz, de valamikor hamar, érzem a csontjaimban. Viszont a jövő héten vízre megyünk.
a versenyszférás kommentől kezdve nem értek semmit. csak én vagyok buta?

allianna 2008.01.30. 12:27:01

Ádám! A Szekér Laci linkelte be a cikket a másik topikba:
www.worldrowing.com/display/modules/news/dspNews.php?newid=324309

Erről tárgyalunk.

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.01.30. 13:24:10

De valójában ez is hozzátartozik:

www.apple.com/trailers/dreamworks/transformers/large_trailer.html

És a legfontosabb: Megatron a gonosz

ráró 2008.01.30. 20:08:45

az biza;)

Boris 2008.01.30. 21:33:10

Lehet, hogy gyengeelméjű vagyok, de én semmit sem értek, csak amit Ádám írt...
Szia Ádám! How U doin'?

Ádám 2008.01.31. 02:44:58

Ja, én sem értem. Úgy látszik elfelejtettem magyarul írni.

ráró 2008.02.08. 08:28:47

asszem csökkent az iram, ugyhogy megkérdem hogy áll a fullkarbonwingvillásKS:)8as project?:)

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.02.08. 10:03:02

Csak tudnám, mért az "ANNA Amszterdamban" topichoz írtad ezt, mikor van erről is egy külön topic?

De komolyra fordítva a szót. rendelési Fázisba került a dolog, mivel kb. áll az előleg összege megvan.

A hajó mostantól számítva reméljük júniusra megérkezik.

Ha gond van illetve kiemelkedő siker azt jelezni fogom.

Meg ma már összeis rakok valamit az oldalra.

Mindenkinek sok sikert az erdei futóversenyre.

allianna 2008.02.08. 10:52:17

Atti mondta nekem, hogy a Ganzba megérkezett egy
ilyen Flying Eagle csoda-szkiff, az egyik lelkes szülő támogatásával. És elég szépnek tűnik, no meg a karbon villák stb. A Kanóc biztos több infót is tud, mindenesetre 14 kg alatt van.

Orbán · dnhe2.blog.hu 2008.02.08. 14:17:16

Halottam a dologról és remélem nekünk is jó lesz... :)

aztán majd a nyolcas után a szkiffek, meg duplók, meg...

ráró 2008.02.08. 20:38:19

kötelező néznivaló:John Rambo!!!!

ráró 2008.02.08. 20:40:30

szerintem az összes közül ez a legjobb, bár gyomor is kell hozzá, és a nagy kérdés:
"mit akarsz? élni a semmiért....... vagy maghalni valamiért....válassz!"
mozifilmek topik nem volt:)

ádám 2008.02.09. 04:05:05

Sok sikert nektek a futóversenyre!
süti beállítások módosítása